Gotland dag 1

Publicerad 2012-08-11 23:31:55 i Photo

sent inlägg, men dröjde att fixa över och redigera bilderna och endå fixade jag knappt något!
 
vi åkte runt tolv med båten har jag för mig till ön och väl där åkte vi direkt till huset träffade conneryds och försökte göra oss så mycket hemma stadja som vi kunde typ. Sen var det inte mer med det tror jag? Det vi gjorde var att jag jonas calle alicia oliwer och några föräldrar gick ner på visby för att få hjälp av calle och jonas att hitta närmaste mataffären etc. gick utmärkt, förutom det att jag stod typ 10m ifrån ica och jonas fick endå peka vart ica låg för jag tyckte inte att jag såg ica, HAHA! men det var liksom ett gult betong aktigt litet hus med brunt tak, stog knappt skyltat med ica förutom en liten skylt på sida, jag var ju bered på en vanlig affären men det var en urmysig ica iallafall, hihi. Sedan fanns det "normal" ica också men aja.
 
det var min förra lördag det, ett par bilder ifrån den dagen ser ni nedan.

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela