haha börjar kännas av

Publicerad 2012-08-16 21:23:37 i Everyday

haha har sedan i söndags tränat varje dag, dock igår en match, men ändå, kände av idag att jag hade tränat mer än förra veckan i gotland då jag bara sprang en gång men har väl arbetat av all skit nu förhoppningsvis haha!
 
som linda redan skrivit så var jag hemma hos lisa idag och sitter just nu och kollar på den grymma serien "once upon a time" Någon mer som kollar på det?
 
tidinställer två eller 3 inlägg inför imorgon, är borta typ hela dagen så hoppas linda gör något också men det märker ni, puss hej!♥
 
jag har tyvärr dåligt med nya bilder förutom de som är ifrån gotland eller de som ligger i mitt bild arkiv på datorn (som ni inte har sett på denna blogg,men endå) men just nu får ni nöjd er med en Stella bild och hålla i er tills imorgon då ett till gotlands inlägg kommer upp!
haha min lilla sötnos ser galen ut,men tycker ändå att ögonen blev häftiga på denna bild!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela