HEMMA , nu jäklar!

Publicerad 2012-08-11 22:34:06 i Everyday

jadu, nu är jag hemma och min blogg lust är över 120% taggad!! så imorgon eller på måndag ska jag bomba med inlägg weeeho. haha eller kom på att jag antaglien är upptagen båder imorgon och måndag, fail, ääsch jag kommer hinna blogga ändå.
 
kom iaf för en stund sedan hem efter tre timmars båtfärd och nästan lika lång bil tur! jag har packat upp och sedan kastade jag mig på datorn och sitter nu här och lyssnar på härlig musik och uppdaterar photoscap som behövdes uppdateras! måste ju ha det nyaste tills alla finfina bilder som bara ligger och väntar på att få visas. ca 600 bilder!
 
vad jag har gjort och vad jag har fått med mig hem kommer komma upp i olika inlägg, kom just på att jag var ju borta i en vecka mellan lördag/lördag så kan varje dag uppdatera vad jag gjorde just den dagen när jag var i gotland med text och bilder, så miiinst ett inlägg per dag i en vecka kommer det komma upp om gotland!
 
imorgon blir det en tidig morgon för att åka iväg och hämta Stella,mys pys♥
 
puss hej ♥
 
ett par instagram´s bilder ifrån resan

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela