Varför är jämt rubriken så svår att skriva för?

Publicerad 2012-08-16 19:22:00 i Everyday

Hej hej! Vilken skön och varm det har varit idag med. Grymt! Imorse låg jag och sola och för första gången fick lite färg(på bilderna i andra inlägget ifrån idag ser det ut som jag är jätte brun faaast det är jag inte!!). Men efter de så åkte jag till Linde till Lidl sen när jag kom hem så åkte jag till Lisa, där var också Amanda. Blev mest prat men sen åkte jag hem och tog några foton och nu sitter jag här! Haha det var min dag. Får se vad som händer nu... Det är fortfarande så varmt ute så kanske ska sola igen...? ;) Haha vill ju försöka bli någotlunda brun till skolan börjar... PÅ MÅNDAG!
 
Ha en fortsatt bra dag!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela