K E S E L L A

Publicerad 2012-08-26 17:33:32 i Inspiration

tänkte slänga in ett smoothie tips igen, denna gång la jag till lite kesella- citrus, det passade riktigt bra!
egentligen är det bästa ju om man bara har kesella men eftersom jag inte hade haft det förut så tog jag med vanilj youghurten också, standard!
 
så alltså

-kesella
-vaniljyoghurt
-blåbär/hallon
 
bestod min smoothie av idag, gör en smoothie minst en gång i veckan typ haha.
 
lycka till♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela