M A R I E B E R G

Publicerad 2012-08-25 10:44:31 i Everyday

senare idag åker jag med min familj ut till marieberg och inhandlar lite. Får se om jag köper något, kan ju försöka att inte göra det men blir jämnt något...haha! men nu tänkte jag gå och byta om ifrån pjyamasen. Gjorde förresten det otroliga igår, jag gick o la mig helt självmant typ halv tolv tack vare att jag var så himla trött ifrån veckans tidiga morognar, haha! därav vakna jag nio idag, kul. haha men pigg är jag iallafall!
 
 
// EGO
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela