Meningen bakom bloggens namn

Publicerad 2012-08-05 13:42:00 i Challenge

ja du, så här var det ungefär
 
jag o linda sov över och kom på att vi skulle vilja skaffa en blogg tillsammans, så det gjorde vi. sen tog vi varsitt block och började skriva och skriva massa olika namn bra som dåliga! vi hittade några vi ville ha men de var upptagna och sen skrev jag littlethings, och det fanns också. men sen diskuterade vi fram o tillbaka och vi kom på att vi tyckte om det så vi la till ett i och nu står vi här idag! vi ville ha en annorlunda fint namn som man kunde bygga upp till vad bloggen handlade om, även citat som man kan ha till bloggen skulle ha med bloggnamnet att göra så det passade ihop liksom. och våran blogg handlar ju om små saker ifrån våra liv och design, och mode som jag tycker passar ihop med bloggnamnet och även linda tycker det hoppas jag!
 
hm...ja ungefär så var det vad jag kommer ihåg iallafall.
 
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela