Nu börjas det

Publicerad 2012-08-21 16:38:30 i Everyday

hej! lite tomt på inlägg här över dagarna men ska försöka ställa in något tills imorgon tror jag,men kika in så ser ni!
 
hyffsad lång dag för min klass i dag, speciellt för mig som var i örebro en timme innan det hela började men känner mig betydligt mycket tyggare i min klass vilket känns bra!

sjukt stor skola är det iallafall (om man jämnför med frövi är alla det ;) och det är så mycket människor överallt varav 85% är killar ;)
 
men inge mer om det nu. Match ikväll och imorgon är det som gäller för mig, weeho helt slut, tagga!! ;)

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela