OBSESSED

Publicerad 2012-08-09 11:13:16 i Everyday

God förmiddag! Idag skiner solen men jag har ändå fått i mig "höst-känsla". Vill inte ha höst. Absolut tråkigaste årstiden... Men hoppas jag får tillbaka sommar-känslan!

Men nu på morgonen(?) så fick jag se en film jag skulle vilja se, Obsessed heter den och bl.a Beyonce(har blivit helt kär i henne!) är en av huvudrollerna. Snart eller förmodligen senare idag ska jag se den. Verkar bra och hoppas på det också!

Här får ni en bild jag tog häromdagen, fick lite höstkänsla på bilden också tycker jag? Eller är det bara jag?

Mina läppars färg är så irriterande, får jätte lätt röda läppar(som på bilden) fast jag inte ens passar i det, jag vill liksom ha ljusa läppar... haha vilket problem.

~Kommentarer~

Postat av: Elionia

Publicerad 2012-08-09 12:57:24

fin blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela