One week

Publicerad 2012-08-27 18:34:13 i Everyday

en vecka har nu passerat sedan jag och linda stod vid ingången av tullängen, nervösa som aldrig förr.
Och känns som allt har förändrats på denna veckan, men självklart är inte allt negativt.
Skulle ha varit på träning vid den här tiden men skippar faktiskt den idag bestämde jag mig för bara en liten stund sedan. Har en läxa som jag kommer knappt hinna göra något med i veckan så när jag endå visste att det inte är något ifrån just mitt lag idag för de flesta spelar med 95:orna ( de lånar hela mitt lag typ hela tiden för de är få) så då passade jag på att skippa den idag. HAHA det känns jätte konstigt att vara hemma just nu? men okej det blir nog bra, ska skriva lite läxa och sedan cykla en stund om de inte tar för lång tid!
 
bara jag som faktiskt tycker att ballet skulle ha varit en riktig rolig sak att vara bra på?
haha dock är jag sedan länge en fotboll tjej som aldrig gått på dans så man kan ju se hur det skulle se ut. Men tycker endå det skulle vara så häftig att vara riktigt bra på det? det är ju så fint!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela