PANIK

Publicerad 2012-08-19 12:04:33 i Everyday

tänkte skriva att paniken har kommit nu inför skolan men kom på att det är en stor lögn, paniken kom först redan första dagen av sommar lovet och kom tillbaka för en vecka sen haha
men försöker hålla mig lugn och övertala mig själv allt blir bra! Så allt kommer bli super. Right?
och ensam om att känna detta är jag nog inte som tur är!

När börjar ni skolan? eller har ni redan börjat?
 
idag ska jag städa övervåning med min syster och sedan fixa lite som kommer upp på bloggen senare idag och ska även hinna med att kolla på de två sista avsnitten av Oth *snyft snyft* och filmen LOL som jag velat sett ett tag,verkar skit bra!
Gymnasiumet, here I cooome!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela