S E R I E R

Publicerad 2012-08-17 18:29:00 i Inspiration

Ja serier, är inte det en underbar sak? Jag iallafall älskar serier, nästan alla möjliga! men de bästa är ju amerikanska ungdoms draman! åh vad man fastnar i sånna!
 
tänkte tipsa om mina favvosar, ni har säkert hört eller sett de flesta,men vem vet ni kanske hittar någon ny favorit bland dessa?
One Tree Hill, en personlig favorit, åh går inte att beskriva hur bra denna serie är. Har kollat på den sen den först började typ, ja jag gick väl i slutet av mellanstadiumet då,men so what jag har alltid älskat att kolla på serier :D och jag kan lova dig att inte ett öga är tort nu när jag ser de sista avsnitten någonsin (!!) på tv, nepp, no way!OTH är den serien som man verkligen aldrig blir besviken på, den har lyckliga slut fast det ser ut och händer saker som man tror aldrig ska kunna bli bra igen, jag kan inte säga så mycket mer för då har jag snart 3 A3 papper här typ...haha
Ja började faktiskt inte att kolla på denna magiska serie fören typ slutet av nian! varför? jo för jag var väl helt enkelt galen där ett tag och fick för mig att det bara var en kopia av Twilight, men är glad att jag hade ett par styckna vänner som berättade om denna serie för ett ett avsnit var jag fast. Säsong 4,kom nu tack?
jag behöver inte berätta något om serien, du behöver endå bara se ett avsnitt så är du fast och jag vill inte spoila något!
Min babe Ed westwick är med här, say no more typ. Även Chace Crawford är det inga fel på! Serien är så himla bra,egentligen vet jag inte vad det hela går ut på , när de först ville få veta vem gossip girl var etc. men om de får veta det så är ju hela seiren typ förstörd pga. av namnet? haha aja,men gillar du drama,romantik, heta scener och chuck bass så ska du verkligen se detta.
Underbar musik covers (en del är faktiskt bättre än originalet?)
den ger ett fint budskap och jag har jämnt ett stort leende när jag ser på Glee!
Man kan aldrig gissa vad som händer,det är det som är det roliga!
drama,drama,drama. Samma här så kan man inte gissa vad som händer näst! man tror man vet vem som är A och så poff så händer det något och det är uteslutet,invecklad serie så försök inte hoppa in mitt i, utan kolla ifrån början!
http://xxikaxx.blogg.se/images/2011/watch-greys-anatomy-season-7-episode-3-superfreak_132814001.jpg
är uppe i typ säsong 8 eller nio och jag är fortfarande en trogen följare.
både jag o min syster älskar denna serie (alicia liite mer faktiskt) så har både hon o jag sett alla avsnitt typ minst 4 gånger...hehe för de går på tv typ hela tiden men man tröttnar inte!
Åh vad bra denna serie är,man glömmer nästan det när man som jag just nu inte kollat på det på ett tag men sen så sätter man på ett avsnitt o så ryser det i hela kroppen! Ett stort plus att svenska Alexander Skarsgård är med,lagom snygg...! Jag har dock inte sett säsong 4 än så måste nästa buga mig för linda för att se om jag skulle kunna få låna den fast hon redan lånar den, hihi! :)
 
sen har jag alltför många mer jag försöker följa,hehe typ som Vänner,criminal minds,DHW,Once upon a time, ja jag är en serie nörd,men jag är stolt över att vara det! ♥ ;)
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela