Så nervös för imorgon..!!!

Publicerad 2012-08-19 19:46:30 i Everyday

Hej hej! Känner att jag inte gjort typ ett enda inlägg i helgen! Gjorde bara ett inlägg igår och sen inget mer..? Men skyller på att jag varit i Borlänge ;) Haha men har inte haft lust men nu kom på jag på tre(med det här) inlägg! Nöjd.
 
Här får ni en bild ifrån i Fredags på mig och Amanda. Ser lite roligt och misstolkande ut men somsagt, vi körde en lek i lag där man skulle vara två och två och ibland kunde vi inte bara sluta skratta...
 
Angående rubriken, det går inte att beskriva hur otroligt nervös jag är inför imorgon när jag ska gå min första dag på gymnasiet och träffa mina NYA klasskompisar! Jag har Amanda som ska gå samma linje, men känns inte som det. Det känns som om det typ är jag mot världen...? ;(

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela