TEF12

Publicerad 2012-08-20 21:36:00 i Everyday

japp, that´s me, TEF12.
 
Som Linda redan nämnt hamnade vi i olika klasser,haha så långt ifrån varandra man kunde typ. Men känner att det är endå en bra sak, fast kommer sakna Linda så mycket! :( men vi träffas under efter och kanske ibland före skolan endå så det blir super!
 
imorgon måste jag åka med 7:10 tåget för att kunna hinna ta mig till skolan (de andra går så sent att jag inte hinner till skolan ifrån stationen) så känner att det suger just nu....speciellt när linda börjar efter tio, haha. Dock slutar vi typ två så det känns rätt så skönt.
 
Min klass är helt okej, har kommit bra överrens med de få tjejer vi är (5 styckna och typ 24styckna killar) och känner mig även helt okej med en del killar. Men är ju bara första dagen så vem vet vad jag tycker om folket imorgon ;)
 
Hur har eran dag sett ut? är ni nöjd med skolan ni går på? låt oss höra!
 
visste inte riktigt vad jag skulle ta för bild så fick bli denna, snart är det header byte på G! awesome

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela