Two fast Drawing´s

Publicerad 2012-08-14 11:16:08 i Photo

Ritade dessa två helt olika teckningarna under gotlands veckan. Jag brukar egentligen sitta och rita hus och rum och lite sånt men tänkte utmana mig själv och göra en människa! hade även tråkigt i bilen dit så började med den andra bilden och gjorde klart den under veckan!
 
ska fixa ett gotlands inlägg nu och sedan ska jag försöka ta några kort på vad jag fick med mig hem därifrån!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela