Underbar kväll!

Publicerad 2012-08-17 23:22:00 i Photo

Åh vad jag är nöjd med denna fredag, denna sista fredag innan skolan börjar, helt perfekt avslut! fick umgås med de bästa och ha en super avslappnad och skrattfylld kväll, lyckat!
 
låter bilderna visa hur jäkla awesome vi hade det!♥
la in lite snabbt svart/vit effekt för orkade inte fixa upp de så mycket och jag tycker det blev en fin lite små sorlig touch på det som det är på ett sätt.
Men har mer roliga och mysig bilder som kommer upp imorgon, med färg denna gång för de blir roligare i färg :D
 
nu sätter jag mig i soffan med något gott och stannar där ett tag ihopp om att jag inte har någon fästingjäklel som gömmer sig... ;)
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela