I am never changing who I am

Publicerad 2012-12-26 18:42:24 i Everyday

hej på er...har tillbringat min dag hos farmor! på vägen upp kollade jag på Beastly igen, så bra, och man ser så mycket mer när man kollar andra gången!
 
väl där åt vi god mat som vanligt, välkomms fika för min familj, lunch med släkten, efterrätt, fika igen. hahah ja så ser det ut varje gång vi är där, så rätt mätt är jag nu. så ikväll blir det fruktsallad till kvälls mat, namnam. 
 
haha igår gick jag och lisa till hanna och åt väldigt mycket frukt (nyttiga tjejer) och så kollade vi på sista harry potter! kom hem vid halv tolv och kollade lite på supernatural innan jag släckte, har kommit riktigt in i den serien nu!
 
imorgon nalkas det återträff med en grupp härliga vänner, längtar!! 
 
bjuder på bild ifrån igår, frukt! ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela