Winter and a friend ♥

Publicerad 2012-12-02 14:49:16 i Friends

Åh, fina Lisa! Så mysigt med vinterfoton.
Lisa kom över till mig i förmiddags en stund och så gick vi ut och tog lite foton(blev speciellt mer sugen på att göra det när Amanda och Hanna fick så fina kort♥) så då tog vi både på henne och på mig.
 
Jag har värsta julkänslan! Känns som om det är jul om en vecka eller nå! Faast jag inte köpt alla julklappar. Men liksom snön, kylan, jullåtar, glögg, första advent idag och massa mer. åh ♥ Hoppas bara dock att den håller i sig tills det verkligen är jul!

~Kommentarer~

Postat av: hannategin

Publicerad 2012-12-02 18:28:19

Åhh vilka fina kort! :) Lisa borde använda den första som profilbild på fb :') !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela