A day and night I will remember for the rest of my life♥

Publicerad 2012-07-17 18:00:00 i Photo

- Låter bilderna tala för sig själva -
Kom på att jag inte visat bilder ifrån 9:ans avslutning på denna blogg!
och denna gång kom jag på efter att ha lagt upp hälften att jag inte lagt till namnet så sket i det helt enkelt ;)
 
Har sagt det förut och säger det igen 9:b var den bästa klassen jag någonsin kunnat fått. De har förändrat mig som person genom åren, till en bättre såklart :)
 
Denna dag,kväll,natt är värd att minnas och då menar jag inte bara min klass och så utan man insåg hur allt, skolan, lärarna, 96:orna, allt har varit så himla bra!
tack för det, puss på er♥
 
 

~Kommentarer~

Postat av: Traderareshop

Publicerad 2012-07-17 19:17:52

Hej sötnos! kika gärna in min blogg där jag säljer det allra senaste inom blogg världen eller bara inspireas och delta i mina tävlingar.
Tror inte du kommer ångra dig.
Ursäkta om du ej tycker om denna typen av kommentar. Ha en underbar kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela