Godaste mellanmålet

Publicerad 2012-07-09 14:48:24 i Inspiration

hej! blev en sen morgon för mig idag så var inte så sugen på lunch idag men ska snart iväg in till örebro o inhandla saker till mitt lilla projekt så då gjorde jag ett litet mellan mål, nämligen smoothie.'
Det är ett lätt och super gott mellan mål.Jag använde enbart vanlijyoghurt och lite bär = mums!
 
Så ett litet tips till er som vill bryta frukost mönstret någon gång eller är hunrig när ni kommer hem ifrån skolan/jobbet!
Idag och de mesta gångerna använder jag mig utav bären hallon & blåbär, det blir så gott! Ibland slänger jag i lite banan också. För dig som inte vill ha vanilj yoghurt så går det super med vanlig natruell yoghurt.

~Kommentarer~

Postat av: emma ♥

Publicerad 2012-07-09 15:10:56

en ny omgång av dagens blogg finns nu uppe! :)

Postat av: idioterna

Publicerad 2012-07-09 15:33:53

Sv: Vad roligt! Lycka till :D

Svar: tack:D
Amanda / Linda

Postat av: SMACK MAGAZINE

Publicerad 2012-07-09 18:06:06

Hej! Vad gott det såg ut, haha. Riktigt fin headerbild på er :)

Du får ej ta detta som spam eller liknande, men vi har precis startat vårt nätmagasin för tjejer Smack Magazine, och vi har just nu två tävlingar uppe, en där du kan vinna fransserum, och en veckans blogg tävling. Vi ska även skaffa en webbshop och ett roligt skönhetsprojekt som du kan läsa mer om under fliken Beautybox på vår sida.

Hoppas du mår bra, ha en fortsatt trevling sommar.
Mvh Anastasia

Svar: ja det var det! tack så mycket :)
åh det måste vi kika in på! / Amanda
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela