Hair colour?

Publicerad 2012-07-26 12:12:00 i Between heaven and earth

Asså ledsen jag blir, varför kan man inte bara få ha den färg man vill utan att det ska växa någon ful utväxt? -.-' 
Nej, mitt hår har fått lite/rätt mycket utväxt sen jag klippte och färga håret förra gången och det ser så fult ut så måste typ göra det i höst, tidigast Augusti rekomenderade frisören förra gången! Den här färgen som är på bilden fick jag förra gången men den har blekts ut så enormt! Haha tur det, för när jag färgade håret då så tyckte jag att jag såg ut som en riktig brunett! ;) Men nu vill jag nästan ha så igen för att jag vet att det bleks så... Och några av mina kompisar säger att jag borde testa att ha lite mörkare..? Men vet inte om jag vågar..? Haha, jag har ju alltid varit blondin och har liksom svårt att bryta mönstret ;) Men brunt med blonda slingor i är ju inte fel heller! Hmm...
 
fortsättning följer...
;)

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela