It's the little things that makes life big

Publicerad 2012-07-04 18:33:21 i Everyday

Idag har jag o kusinerna solat och badat! De inhandlade en pool igår, så självklart ville de bada i den idag! 
Även jag, med ett sår på foten, gjorde ett tappert försök att bada genom att ta på mig en plastpåse över foten och lindade tejp jätte hårt så det inte skulle komma in så mycket vatten! så var i ett liitet tag iallfall.
Resten utav dagen har jag solat och spelat spel med äldsta kusinen medans de två andra var hos kompisar, ikväll ska han o jag kolla på film och äta godis,tjocka ;)
 
Tänkte dela lite bilder igen men sitter vi en anna dator nu som inte ville ta emot min kamera tyvärr! så vi får se när jag kan visa de, men håll i er :)
Enkelt=super fint på sommaren
ett lite större/utstickande accent kan göra en helt outfit.

~Kommentarer~

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-07 12:47:49

SNYGGT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela