New from yesterday

Publicerad 2012-07-03 21:51:08 i Fashion

//Linne och kofta ifrån New Yorker// Bjuder på sista bilden
 
Blev och är väldigt nöjd med koftan! Superfin och enkel och man kan ha den till typ allt! Linnet är också väldigt enkelt och fint så är nöjd med det också! Det var det jag köpte igår när jag var i stan med Lisa. Måste säga att jag inte särsligt tycker om NY men Lisa gör och så då gick vi in dit och jag hitta detta. Riktigt glad för det!
 
Idag då? Jo, eftersom det har varit kanonväder idag från typ 14.00 idag tills nu så är jag väldigt nöjd med vädret, var nere vid prästryggen ett tag och sola där(bada inget, bara doppa fötterna!). Gött, älskar värme!!
Men nu då? Tänkte se på Morden i Midsommar men så fick jag se att det var nya avsnitt med ny snubbe och tycker inte han är bra alls så tänker då inte se på det! Får hitta på något annat nu... ciao! ;)
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela