Oj

Publicerad 2012-07-17 12:26:07 i Everyday

nemen oj! här var det tomt på inlägg för dagen, ledsen för det!
 
jag har nu på förmiddagen varit ute i skogen och plockat lite bär med mamma och linda är/har varit hos tandläkaren därav har inga inlägg kommit upp än. men det är lungt kommer komma flera under dagen minst tre ifrån mig :D
 
blev väckt nio, för tidigt, bara för att gå ut o plocka lite blåbär. Men nu sitter jag här iaf och ska ta lite kort på jeans and studs part three , är inte rikigt klar,men kommer nog ta ett tag till så tänkte visa det jag har gjort än så länge!
 
så vi hörs senare, idag kommer även Alex hit och stannar över natten trevlans!
 
~ Bild tagen av min syster ~
Nu när jag inte får träna så saknar jag min andra underbara sport, fotboll♥
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-07-17 12:35:58

Jag tror jag kommer ha, ska isåfall skriva det i ''blahalaha'' så alla ser! Kommer isåfall bli någon dag mellan 28-30 juli antagligen, kan du då tror du? :)

Svar: jag kan 28! åker till gtb 29-30! :( heheh hopppas du kan ha 28 ^^ hihih
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela