We♥it.com

Publicerad 2012-07-23 17:11:00 i Design

Hej på er! Tänkte tipsa om en sida som jag säkert pratat om förut. Sidan heter  we♥it.com om ni av någon anledningen inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en sida där man kan hitta jätte fina bilder och massor av inspiration!
 
här har ni lite blandade bilder man kan hitta på sidan, och kan ju säga att typ alla bilder jag lägger upp som jag inte tagit själv med min kamera är tagen ifrån we♥it, det är en sån stor inspirations källa, huvudet fylls med ideér när man kollar runt där. Man kan hitta bilder på hus,kändisar,mat,länder,personer,text bilder, ja allt!
älskade sida♥
 

~Kommentarer~

Postat av: Semlan-Foto

Publicerad 2012-07-23 17:17:00

Nu har jag startat en ny Dagens blogg tävling där du har chansen att visas bland mina läsare! Mer om tävlingen hittar du här --> http://semlanofc.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment ha en bra dag! :D

Har du redan anmält dig? ber jag om ursäkt för den hära kommentaren.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela