Amanda Skagerström

Publicerad 2012-06-28 18:17:45 i This is us

Hej på er! Jag heter då som ni ser i rubriken Amanda och jag kommer vara en utav två tjejer som kommer uppdatera denna blogg. Den andra heter Linda (hon har skrivit ett liknade inlägg) och vi har känt varandra i flera år och har på de senare åren lärt känna varandra som handen i handsken. Vi är så olika men ändå läskigt lika. Hur som helst har vi ett gemensamt intresse för kläder och inredning/design. Vi har båda sökt till Teknik på Tullängen till hösten som kommer vara en bra start för nästan vad än vi vill göra.
 
Tänkte nu berätta lite mer vem jag, Amanda, är som person.
 
 ◊ Snabb fakta ◊
-Vart bor du? Utanför örebro i ett samhälle som kallas för Frövi
-Hur gammal är du? 15, 16 i September
-Skola? Ja jag har sen nollan och tills nian gått på fröviskolan men ska till hösten börja på gymnasium, Tullängsskolan!
Utseeden? Brunt långt hår,176cm lång,storlekt 40/41 på skor, grönbruna ögon, normal vikt (tror jag?)
-Familj? Mamma,Pappa,Syster Alicia (17år), katten Sessan + en kattungen Stella till hösten
-Dina största intressen? Fotboll,Innebandy,Foto,Design
-Vad tycker du om att göra? Sporta, umgås med nära o kära och att självklart fota!
-Vilken kamera använder du? Canon EOS 550D
-Framtidsplaner? Först vill jag gå ut gymnasiet,sen vill jag vara au pair i USA under ett år (en dröm att få bo i USA) för att sedan komma hem och försöka uppnå min dröm om att en dag få designa o inreda hus/byggnader/rum.
-Dröm kändis? Johnny Depp,Paul Wesley
-Tre positiva saker med dig själv - 97% glad, försöker hjälpa så många som jag kan,kan lätt få folk att garva åt mina mindre smarta kommentarer.
-Tre mindre positiva saker med dig själv - torr humor, höjdljud, väldigt osäker i mig själv!
 
 
Ja det där var då lite blandad fakta om mig själv! Vet inte om det är så mycker mer jag har att berätta förutom det att jag kommer att uppdatera så mycket jag bara kan nu med massa roliga inlägg, det kommer nog gå super för om jag gör någon dag så gör säkert Linda det!
 
 
Hoppas att du kommer tycka om denna mysiga blogg och fortsätta att läsa den, du är iallafall hjärtligt välkommen!
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela