En varm sommar dag

Publicerad 2012-06-28 18:59:43 i Fashion

Tänkte tipsa om en härlig sommar outfit som lätt kan bli till två stycken olika!
 
Som ni ser på bild 1 så har jag på mig en orange topp som liknar en bandeua bh, fast denna är en aning större.
Detta är en skit snygg outfit att kanske med en genomskinlig kofta gå med stan på !
Och den kan man lätt matcha till ett par en färgade shorts eller i detta fall, svarta dr.denim. Jag tycker det är skit snyggt att visa hud,inte för mycket,men lite. Och då kan detta bli en aning till för mycket hud för min del,men tycker fortfarande om toppen ,men som jag sa lite högre upp, ta på dig en transparant shorta eller topp! eller som ni ser på bild två en spets topp! och om det inte är jätte varmt ute så funkar jeans, annars så är det ju såklart finast med shorts till sommarbruna ben. 
 
så alltså om du har tex. ett spets linne över toppen så är det bara att ta av dig det så har du en annan och snygg outfit!
 
Men var inte rädd att visa lite hud! speciellt inte nu på sommarn! Och nu när det är festivaler överallt så kan detta vara den perfekta klädseln.
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela