hair styles I would like to do

Publicerad 2012-06-28 19:57:59 i Inspiration

Tumblr_m655usl8dj1r04ysvo1_500_large
Ja jag har som ett litet intresse/hobby att fixa med hår (blir oftast med mitt eget) och hittade denna bild på hårfrisyrer som jag vissa kan och vissa som jag mer än gärna skullle vilja kunna göra, kolla ovan. De är nog säkert inte jätte svåra om man kan lite om hår men man behöver nog någon att göra på och den personen ska nog inte ha för kort hår heller. Kan nog säga att om jag inte skulle vilja bli designer och om det inte var så svårt att bli, så skulle jag nog lätt vilja bli hårfrisör! (inte för att designer är det lättaste men endå)
 
Just på dessa bilder är det olika slags flätor pga. att jag tycker om annorlunda vardags frisyer.
 
Jag älskar att göra lite annorlunda/speciella flätor eller toffsar, dock kunde jag inte ha så mycket olika frisyrer till skolan då jag åkte moppe! Men prövar nästan varje helg att göra något annorlunda med mitt hår :D 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela