Linda Stenkvist

Publicerad 2012-06-28 18:18:29 i This is us

Hej! Jag heter Linda och är den andra tjejen som driver denna blogg. Ni ser lite information om mig på "snabbfaktan" ↓. Jag och den andra tjejen, Amanda, som driver denna blogg brinner för det mesta för samma saker (ibland lite läskigt) och vi har varit bästa kompisar sedan i sexan då vi började vara mer och så, fast vi alltid gått i samma klass.
 
 ◊ Snabb fakta om Linda ◊ 
-Vart bor du?  Liiite utanför ett litet samhälle kallat Frövi.
-Hur gammal är du? Född 3 Maj 1996, så 16 år.
Utseeden? Hatar och säga det, men en ssmal tjej, med blont hår och blåa ögon.
-Familj? ... bor med en extrafamilj som är underbara ♥ Vi har också en hund, Elma♥ Annars tre stora syskon som heter Marie, Leif och Conny!
-Dina största intressen? DANS ♥, foto, design, skriva/rita m.m.
-Vad tycker du om att göra? Haha dansa, komma på något filmmanus(eller rättare sagt VILL göra), rita, umgås med familj/vänner, se på bio, käka choklad, se på film/TV/serie m.m. Det finns så mycket!
-Vilken kamera använder du? Nikon D5100
-Framtidsplaner? Vet inte riktigt? Göra någonting stort, något som kan hjälpa många? Har massor med planer som jag inte kan rabla upp nu. Vi får se vad som inträffar helt enkelt. Vet iaf /och hoppas att de tre närmsta åren få gå på Tullängskolan på Tekniklinjen!
-Dröm kille? Brunhårig kille med stora blåa ögon som kan spela gitarr och/eller sjunga.
KändisdrömKändis: Johnny Depp bl.a! Sen finns det ju några mer läckra, hehe
-Tre positiva saker med dig själv - hm.. tycker det är svårt att skriva om mig själv men oftast glad, försöker/vill jämt hjälpa andra och snäll (hoppas jag)! 
-Tre mindre positiva saker med dig själv - ibland kan jag vara för bestämd vad som är rätt och fel, eftersom jag (tycker jag) har ett bra minne och inte glömmer saker så kan jag ibland till folk inte säga åt de saker de glömt eftersom de själva ska få komma på det (dumt/snällt?)...  seeen så vet jag inte. Men finns ju alltid massa saker som man både är bra och dåliga på som man inte vet just nu.. :)
 
Men hoppas ni kommer tycka om denna blogg och kommentera om det är något ni undrar över!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela