Ännu en dag till.

Publicerad 2012-11-03 12:01:53 i Everyday

Lördag idag men min hjärna är typ helt inställd på att det är Söndag, vilket är bra för då får jag ju en extra dag ledigt kan man säga... ;)
En bild ifrån igår också, somsagt man tar aldrig bara seriösa bilder... Tycker knappt att personen på bilden liknar mig? Fick väldigt små läppar som typ inte alls likna mig och så lite mörkare hår. Men sådär mörkt tycker jag det inte är irl...

Idag så kanske jag ska åka och simma lite. Skulle vara skönt att motionssimma lite för har typ inte rört mig någonting på höstlovet känns det som! Gjorde i tisdags ungefär 80 situps och lite benövningar, but nothing moooore. 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela