Bowling!

Publicerad 2012-11-26 11:54:36 i Everyday

Ja, alla på tullängsskolan är lediga idag för att vi hade öppet hus i Lördags i skolan! Var så skönt att vakna i morse och visste att man inte behövde stiga upp. Amanda och några i hennes klass drog ju till Boda Borg idag, det skumma var att jag och Erica i min klass kom på idéen att åka till Boda Borg med våran klass också... Men sen ändrades planerna och så de som vill i min klass åker och bowlar ist :) Kommer vara sämst, då är jag seriös. Har inte bowlat på över 6 år och då körde jag med räcke? Herregud, hur ska detta gå...

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela