En favorit

Publicerad 2012-11-01 15:52:47 i Music

Tycker verkligen om Taylor Swift. Hennes låtar är bra och har ett meddelande med sig, åh och hennes nya skiva är bra kan jag säga utan att ens hört alla låtar än. Lyssna bara på denna låt ↓ funderar på att beställa skivan...fast jag aldrig lyssnar på skiva. Mest för att jag tycker om henne så mycket! Men lyssna o njut.
 
Everything has changed ft. Ed Sheeran (med tanke på hans låtar är det självklart att denna låt är bra enligt mig)
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela