Lediga = Boda borg

Publicerad 2012-11-25 22:26:19 i Everyday

så härligt! imorgon får vi vår första lediga dag (alltså bortsett ifrån höstlovet) och då har jag o alla tjejer i klassen bestämmt att vi ska till boda borg och röja runt! blev nästan alla tjejer och några killar, så vi delar in oss i två lag och såklart kommer mitt lag KROSSA. Mahahah.
 
Så det blir icke någon sov morgon för mig, utan samma tåg som vanligt ska jag ta för att kunna möta upp de andra innan vi tar bussen till karlsskoga! Sedan har jag en skön veckan framför mig, utom det att vi har prov på fredag...men på onsdag ska jag både försöka hinna med att klippa mig + gå på bio med papola och alexandra :D haha blir breaking dawn (igen för min del) för att de ville se den och vi har alla tre gratis inträde i linde, så vi kör på det! och den var ju bra och nu får man säkert ett annat intryck av det :)
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela