Nej, har inte alls tråkigt..!

Publicerad 2012-11-10 19:16:00 i Everyday

Det är lördag, jag är hemma och internet funkar knappt *suck*. Försökte ta en ny profilbild till Fb idag också, blev inte så lyckat. Ändrade säkert profilbilden 5-6 gånger? Men ändrade sedan tillbaka till den jag hade ifrån början. Tycker så synd om min "fbkompisar" som troligtvis fick stå ut med det. Men vill byta bild men har inte hittat någon bra som jag veerkligen vill ha än så... ja då blir det resultatet.

// Bilderna nedan är ifrån min instagram - den första är ifrån igår och den andra ifrån idag. Samma tröja, jag äälskar den! Köpte den i Torsdags på bikbok. Den är mjuk och varm ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela