1 oktober 2012

Publicerad 2012-10-01 18:16:00 i Everyday

nemen oj nu är det oktober!
 
idag hade jag bara eng. och idrott! vi hade idrott i tre timmar, vi hade orienterin, men de jag gjorde det med blev klara innan så det var ju skönt! Ingen träning idag heller så ska försöka ta tag i några läxor så jag har de gjorda!
På torsdag ska jag o min underbara vän hanna förhoppningsvis på karro festen om jag lyckas få ta på biljetter! men det går nog, ska även då stanna i örebro över natten! kommer nog bli as lyckat! :D
åååh kolla hur ur söt mitt lilla kusinbarn är!! typ dog av dessa ögon!
bilderna är ifrån i Lördags då jag var hemma hos farmor och tryckte i mig för mycket mat och fika haha. Träffade även gull ungen o hennes bror ovanför och min efterlängtade kusin Anna! det var en trevlig dag med andra ord.
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-10-01 19:06:43

yää, då kanske vi ses på karrofesten om du får tag på biljett! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela