LOV

Publicerad 2012-10-26 16:38:23 i Everyday

ÅH fatta känslan. Det är fredag och man längtar efter lov, går in på kemin och gör sig beredd på att göra ett prov. Sedan berättar läraren att Matte lektionen som egentligen skulle vara efter provet är inställt! (!) lyckan var självklar.Så vi fick sluta två istället för halv fyra♥
 
Nu sitter jag och dunkar hög musik, funderar på blogg inlägg, äter gott och tänker på alla filmer och serier jag ska kolla på ikväll utan dåligt samvete att somna sent ehehe.
 
Helgen och hela nästa vecka kommer bli super! Imorgon ska jag först til marieberg, sedan träffa mina bästa tjejer (saknar mickis dock) och äta tre rätters, övernatta och ha det bäst helt enkelt.
 
Höstlovet kommer gå så fort!! Ska försöka att bl.a hinna med , gustavsik, kanske träffa laget, träna, kolla serier (ett måste när man har tid), SOVA, och sedan kommer kusinerna mellan onsdag och lördag!
 
trevligt värre alltså! puss och hoppas ni får ett lika bra lov som jag ska ha!♥
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela