Ni är underbara

Publicerad 2012-10-03 17:11:00 i Everyday

Åh vad glad jag blev idag när jag loggade in och fick se alla fina kommentar ni lämnat, uppskattas så himla mycket!
 
Vi hade även fått massa nya besöker så låt oss höra, "vem är ni?, hur hittade ni till denna blogg? vad tycker ni om vår blogg? har du någon idé på vad vi kan göra för att få den att bli bättre?" lägg in en liten kommentar! puss♥
 
Idag var det matte prov för min del som gällde. Nervositeten var stor och kommer hålla i sig såklart tills jag får se hur det gick. Usch. Och hade hoppas att få tag i biljetter till festen på torsdag, men ser inte ljust ut just nu och tänker inte lägga mer än typ 120 spänn på en biljett som egentligen kostade 60. HAHA finns de som allvarligt erbjuder att betala typ 500 spänn ,ALDRIG i mitt liv att jag skulle göra det haha.
 
Men annars så har dagen bara varit bra, hade en plugg tid med klassen och såå mysigt :D
 
tänkte ta lite bilder nu när ja äntligen har liite tid,så kanske kommer upp något senare ikväll på vad jag fick när jag fyllde år!


pluggar gänget ;)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela