SJUK

Publicerad 2012-10-11 17:15:08 i Everyday

imorse skulle jag äntligen få min Torsdags-sov morgon (7.30) men tror ni jag fick det? NEJ. Jag vaknade klockan fem i morse av att magen vred sig, huvudet dunkade som om jag hade en elefant på det och halsen ska vi inte ens tala om! USCH. Sedan kunde jag såklart inte somna om på allt för länge. Men inte kunde jag stanna hemma heller för just idag hade vi jätte viktiga saker att göra på tekniken för vi avslutade en sak. Så där gick jag med mjukis byxor och såg allmänt borta ut skulle jag gissa på, haha.
 
MEN kan inte vara hemma imorgon heller för då har vi viktiga saker på kemin (jag avskyr att missa något i skolan)
haha så blir en tidig kväll för att orka upp! sedan ska även en del i klassen ut och äta på lunchrasten, mys♥
 
haha behövde klaga över detta känner jag, det är ju bara hemsk att var sjuk!! kan inte gå på träningen idag och eftersom jag antagligen går till skolan imorgon är jag nog inte frisk så jag kan spela match på lördag :(
saknar sommaren! och den där hårfärgen!!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela