Tröjan som gärna får skutta in i min garderob.

Publicerad 2012-10-13 20:15:35 i Everyday

Hej, hej tänkte bara checka in här och skriva att jag finns vid liv. Men har inte bloggat något men som tur är har Amanda gjort det lite! Vet inte riktigt vad jag känner för att skriva men skriver bara att mitt privatliv är upp och ned just nu och har varit upptagen med det så därför har bloggen lagts åt sidan nu i några dagar.
 
Fick syn på denna tröja ifrån thingsyouremember! DÖ snygg. Rosa färg, men det var ju bara gulligt! Lite annorlunda att jag vill ha den annars vill jag mest köra på neutrala färger men denna var snygg och skulle gärna få vara i min lilla vita garderob.
Passar så bra med gulddetaljer till den också! ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela