Vad som har hänt under veckan

Publicerad 2012-10-30 21:49:00 i Everyday

Hej! har redan gått ett par dagar på lovet! men är många kvar, halleluja!
Var på gustavsvik med lisa igår, var med kajsa idag och har hunnit med att träna båda dagarna! så är riktigt nöjd med lovet än så länge fastän det har blivit tidiga morgonar!
 
Imorgon blir det dock en till hyffsad tidig morgon för att åka på en mini "road tripp" med Ellen och Alicia ner till Skärblacka för att hämta lite kusiner! Måste göra lite läxor då...ååh! men Ellen har inskaffat en surfplatta som jag har sagt att jag kan "offra mig" på att testa hur länge batteriet kan hålla, heheh så blir inte så mycket plugg skulle jag gissa på ^^
 
Fick veta idag (konstigt att jag hade missat det...?) att säsong 5 av true blood är ju ute nu sedan rätt så länge!! lätt att jag sätter mig o drogar det ett tag haha, puss hej!
 
Tumblr_m9fddfhexx1qlgnv9o1_r3_500_large
 
Nemen vadå? han är ju inte alls snygg... *dreglar*
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela