Godmorgon!

Publicerad 2012-09-23 10:16:43 i Everyday

Söndag 23 September idag, snart Oktober! Tiden går fort, imorgon börjar jag min femte vecka på gymnasiet. Föresten Oktober låter kallt, brrr, ryser bara på tanken... ;s
 
Jag försöker uppdatera bloggen så mycket jag kan iaf på helgen, vardagen är svårare men jag försöker. Så tråkigt med en blogg som typ aldrig uppdateras! Haha så om inte jag eller Amanda uppdaterar på någon/några dagar, var inte oroliga, vi har inte övergett bloggen! ;)
 
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva. Tror jag ska sätta på en film nu såhär på morgonen kvisten!
Två inspirationsbilder ifrån weheartit

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela