I'm aliiiiiive / Linda

Publicerad 2012-09-11 20:28:38 i Everyday

Men oj, ser att det blev rätt mycket text nu! Aja, då så får ni lite att läsa om ni har tråkigt! ;)
 
Haha ser att jag inte uppdaterat bloggen typ något på en vecka!?! Snacka om att tiden går fort när man har roligt... Tråkigt..? ;) Nej men har haft fullt upp + i onsdags så installerade jag bort internet på min dator och så fixa en annan tillbaka det igår till mig. Har saknat den lite(rätt mycket..!), men har mobilen och den är mer ett måste för mig ♥
 
Jag är en sån där person som oroar mig alldeles i onödan. Visst lite orolig kan man var men inte som mig... Igår natt så somna jag på kvällen och vakna mitt i natten(som jag ALDRIG gör) och var vaken i en timme. Idag i morse så försov jag mig(lite, men räcker för mig), huhuhu undra vad som händer inatt/på morgonen? Därför att jag oroar mig nu denna vecka är för att våran prototyp ska vara klar idag(vi blev klara!), hade matteprov idag(hade inte tränat jäätte mycket), fysikprov imorgon + så ska en renskrivning på engelska vara klar. Detta var/är bara denna vecka... :/
Kommer vara sjukt lycklig när denna vecka är över ♥
 
Hänt något annat? Köpt något annat? Nej tror inte det? JOOO, jag var ju på Batman med Amanda och några till i Fredags(som Amanda skrev om i lördags) och den var seriös den bästa film jag sett på lääänge, sjukt j*vla bra!! Obeskrivligt bra!
 
P u s s ♥

Två bilder ifrån i fredags ifrån min instagram ↓

Lisa och Viola, the happy girls...
Bio, godis, popcorn, cola, bra umgänge, kan inte bli bättre ;)

 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela