Just remember that I will wait for you

Publicerad 2012-09-22 20:48:12 i Everyday

åh vad jag har blogg lust nu! vill ta bilder och berätta allt om mina dagar för er men hittar ju aldrig tiden, så frustrerande.
 
Men idag åker jag, mamma och syster upp till Norrköpings släkten och hade stor fika med de :) Väldit gott och trevligt, kom även hem med en pjyamas och 600:- rikare! Fick min födelsedags present av de idag för det är endå bara några dagar kvar innan jag fylller :D Jag mamma och alicia stannade på ett köpcentrum och handlade tårta och åt jätte god bakpotatis också, trevligt!
 
Imorgon ska jag ha match som vanligt haha, underbart♥ Men är både nervös och förväntasfull inför morgon dagen för att se hur det blir med min andning, hoppas det hjälper och att jag inte får allt för mycket hjärtklappningar :s
 
Nästa vecka är hyffsad packad som vanligt, dock tror jag att jag skippar franskan framöver endå, men ska stanna liite längre på måndag med linda för att kolla på ett par saker, sedan är det fotboll på måndag, innebandy på tisdag, tjejkväll på skolan på onsdag, antagligen träning eller födelsedags firande på torsdag och sedan fredag var det något tror jag men kommer inte ihåg...aja kanske inte är så intressant men endå så ni vet vad jag gör när jag inte bloggar!
hihih fick även nyss detta av Conneryds, gött! de tyckte de passade mig ;) alltså choklad fritt godis, så detta smaskar jag på ikväll!
 
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela