Lördag den 15:e September

Publicerad 2012-09-15 14:37:33 i Everyday

Heeelg, skönt! Denna vecka i skolan har varit riktig tuff tycker jag. Men nu är den veckan över = skönt!
 
Igår så var jag med Olivia ifrån min klass, hon var här till halv nio och vi hade jätte kul! När hon åkte hem så blev jag trött typ på direkten och sen vid elva så var jag suuper trött och gick och la mig. Haha tidig fredag men gick upp klockan fem igår för att hinna duscha på morgonen(mitt tåg går 07.10...).
 
Idag så ska jag inte plugga någonting, städa mitt rum och sen lite senare åka iväg och äta lite mat hos Jessica. Hoppas ni har en mysig lördag ni med! ♥

Puss!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela