6 Januari 2013

Publicerad 2013-01-06 10:13:00 i Everyday


Utdragen text ifrån låten My kind of love -  Emeli Sandé

Hej Söndag! Åh imorgon är det måndag och skola för min del. Vet att en del bärjar på tisdag så jag börjar fundera på varför inte vi gör det? Idag försökte jag gå upp hyffsad tid och det blev kl.09 men känner mig trött just nu. Måste ta en dusch också. Jag är sån där typ som är jäätte seg på att gå in i duschen men när jag väl är där så är det det bästa som finns ♥ Har inte så mycket mer att säga förutom att ni får ha en bra söndag, sista på lovet. Sen blir det bara att längta till sportlovet, påsklovet och sen sommarlovet... Hihih mycket som ska hinnas klar innan dess också..!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela