Back to black

Publicerad 2012-07-10 14:05:00 i Fashion

 
- Bild dirket printad ifrån Ginatricots hemsida -
 
Ser ni den där nit skjortan? Den har jag nu spanat in och så fort jag hittar den i affären så ska jag inhandla den.
Jag är ett liten fan av linnen och linnskjorter är ju så snyggt, så detta är helt perra för mig!
så nu hållar jag tummarna för att den är snygg i verkligheten.
 
annars har jag hittat en ännu snyggare på bikbok men som dock kostar därefter...
 
 
 
 

~Kommentarer~

Postat av: sofie

Publicerad 2012-07-10 14:46:03

Hej! Vad gör ni en sån här regnig dag? Kram :)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-07-10 15:20:31

SV. Det är kanon med mig! Fast nja fint väder.. regna här både igår och idag :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela