mums

Publicerad 2013-01-16 19:18:34 i Between heaven and earth

ja som sagt var vi uppe i linde idag och även mitt lag kom inte i topp tre! det var väl en hel okej dag, inte bara matte ekvationer utan lite roligare stationer fanns det också men lite annorlunda skulle jag nog velat haft det!
 
Linda o jag pratade om vaniljpanacotta häromdagen och jag blev så jäkla sugen på det att jag gjorde det ikväll och ska snart ner och värma lite hallon och blåbär, muuums!
 
Torsdag imorgon och då är det träning igen och snart fredag! vad jag hittar på i helgen är lite oklart fortfarande! match på söndag och jour lag på lördag är det jag vet händer, annars inte så mycket!
 
nästa helg hoppas jag på att vi på lördagen åker till norrköping och firar kusin + åker till en studio och tar familj och släkt foto till mormors 70års present! :D det var min idé faktiskt för tycker att det är så roligt, fint och viktigt att ta lite fina släkt kort som minne♥ vi har pratat om att åka på en färja hela skagerströms släkten också...får se hur det blir haha!
en bild ifrån helgen!
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela