Bubbles

Publicerad 2012-07-18 10:46:15 i Photo

Hej! Igår så var jag i Örebro först hos tandläkaren, haha det var en snygg och ung tandläkare! x), sen så åkte vi till Lidl. Där hittade jag stora såpbubblor och blev sugen på att köpa till Tindra som är här just nu. Så nästan direkt när jag kom hem med de så började vi blåsa stora såpbubblor och ja, de blev riktigt stora! Kom på också att jag hade kamera så då blev jag sugen på att fota lite också (; Riktigt coola bilder! Ni ser några utav de här nere ↓

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela