Herregud det är augusti imorgon!

Publicerad 2012-07-31 20:59:39 i Everyday

ja det är ju helt sjukt ↑
 
igår var det en hel månad sedan jag skärde upp min fot och fick sy den! känns som det var typ igår som vi var hos hanna, men endå som om jag har haft ont i foten i typ 3månader, haha weird!
 
idag, tisdag, har jag...
¤ sovit tills halvtolv
¤ varit ute och gått med lisa och hundarna sally och niva
¤ åkt till en sjuk ellinor och hälsat på
¤ gått ut och gått själv med en annan hund vid namn sally
¤ tränat fotboll / lika jobbig som vanligt men skit roligt
 
och nu sitter jag här och smälter maten och funderar på att antingen cykla en mil eller gå o duscha direkt, får se!
 
imorgon åker jag redan på förmiddagen till alexandra och kommer hem på kvällen men då får vi direkt främmande så måste ställa in lite inlägg så det inte blir tomt här för min del!
 
men kommer säkert uppdatera min instagram så gå in o följ mig där, jag heter A_skagerstrom!
 
super dålig mobil bild, men detta är iallafall ifrån besöket hos våran blivande katt som vi var o hälsade på förra veckan! hon är så söt så jag nästan dör och på söndag kommer hon äntligen ♥♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela