Jeans and studs

Publicerad 2012-07-11 11:26:00 i Fashion

- En del av mitt projekt -
Ja jag har ju pratat om ett projekt nu ett tag och här har ni en del av det!
Jag har nämlig klippt och köpt nitar och satt på lite olika plagg, vilket blev väldigt snyggt.
 
Som ni ser på nedersta bilden har jag en väst på mig, den var från början en jeansjacka som jag klippte av och ska nu dela med min syster.
 
Sen har jag gjort ett kors på ett par jeans som även de är avklippta till shorts. De har jag också gjort lite slitningar på framsidan.
 
Detta är ett perfekt sommar pyssel, jätte roligt! man kan göra precis som man vill.
och är inte helt klart med shortsen tror jag,kan hända att en nit eller två kommer på. Och om jag använder skjortan lite mer i höst än vad jag har gjort så ska jag pimpa upp den lite till också.
 
som jag skrev där uppe är detta enbart en del av mitt projekt har lite mer som jag kommer visa senare men kan ta ett tag för behöver lite grejer som mamma ska fixa i veckan.
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela